doradztwo bankowe dla firm

doradztwo bankowe dla firm

Sześć kluczy do sukcesu Creation Family Foundation

Według Centrum Fundacji, liczba dobroczynnych fundacji z siedzibą w Stanach Zjednoczonych wzrosła z 21,877 do 72,477 w 1975 roku w 2006 roku (foundationcenter.org) Istnieje niewiele rodzin wątpliwości związane z udanych firm były częścią tego dużego wzrostu w tworzeniu fundamentów w ciągu ostatnich 30 lat, ponieważ ustanowienie platformy, z których migracja simatic s5 można zarządzać większość ich działań filantropijnych i dać z powrotem do społeczności, w których żyją i pracują.

Jako rodziny związane z udanych firm dojrzewać do kolejnych pokoleń, są skłonni do kilku kluczowych ćwiczeń rozwojowych, w tym stworzenia konstytucji rodziny, rozwoju rady rodziny i formalizacji dobroczynnych praktyk poprzez ustanowienie Family Foundation. W rzeczywistości, wiele rodzin łatwo wymienić „oddając” do swoich społeczności jako jeden z ich głównych priorytetów w ruchu lub wartości firmy i rodziny w przyszłość.

W pracy z rodzinami wokół tych procesów, zidentyfikowaliśmy kilka kluczowych najlepszych praktyk w zakresie rozwoju i ciągłości fundamentów rodziny.

1. Ustanowienie misji Fundacji:

Podobnie jak inne instytucje rodzinnych misji lub cel, jest kluczem do zapewnienia wskazówek dobroczynne pracy nad następnym pokoleniom.

• Czy istnieje dla udanego inwestowania i gospodarowania aktywami, które zapewniają możliwości dla filantropii rodzinnym?

• Czy istnieje w celu oceny i wypłaty tych środków do wykwalifikowanych kandydatów?

• Czy istnieją przede wszystkim w celu dalszego konkretnych projektów starszych rodziny lub instytucje (takie jak szkoły lub szpitala) lub finansuje otwarta do różnych wniosków?

• Jest fundamentem rodziny, fundament, który służy do dalszych szczególnych filantropijne wysiłki rodziny, czy też jest fundament postrzegane jako fundacja non-rodzinnym, którego podstawową funkcją jest ślepo przyjmować i oceniać szereg wniosków, a następnie dojść do decyzji obu wsparcia lub odrzucić te wnioski?

Artykuł dzięki: