doradztwo dla firm poznan Czasami ta prosta czynność może wskazać dokładnie, co jest nie tak. Może sobie sprawę, analizując swoje działania, które nie przekazały jak chcesz się z nim skomunikować, jeśli były na odbiorcą swoich usług.

Podczas zarządzania oczekiwań klienta, że ??równie ważne jest, aby nie dostać tak pochłonięci technicznych aspektów swojej pracy, aby zapomnieć o ludzkich lub zaniedbania elementów serwisowych. Nie powinno być dobrą równowagę między doświadczeniem technicznym i zręczności i doskonałej obsługi klienta. Jeśli klient nie wydawał się zbyt wymagający wymagań dla swoich projektów, znów nie patrzeć na swojej wiedzy technicznej, lecz na poziomie obsługi klienta zostałeś dostarczenia do klienta.

Kiedy trzeba ustawić limity

Ważne jest, aby być szczery ze swoimi klientami na temat ich oczekiwań, co powinno być. Usiąść z klientem i omówić, co jest osiągalne, a co nie dla Ciebie i Twojej firmy. Jeśli wziąć czas – zwłaszcza w celu ograniczenia ilości zaangażowania będzie miało swoją konsulting oraz w jaki sposób i kiedy zostanie osiągnięty – aby ustawić granice na początku, to trzeba będzie zdrowsze relacje z klientem.

Klienci często pytają, kiedy wszystko będzie gotowe. Gdy będziesz miał mój nowy produkt zbadane? Kiedy dane są gotowe? Kiedy odpowiadasz na tego e-maila, który wysłałem do ciebie? Kiedy mamy do czynienia z problemem x? Jeden świetny sposób, aby uniknąć tego problemu ma być jednoznaczne ze swoimi standardami usług. Miej klienci informowani o statusie projektu, dać im harmonogram utrzymania tego harmonogramu, a wynika z tego harmonogramu nie wiem co. Jeśli występują problemy, niech wiedzą, jak najszybciej znać. Będzie to budowanie zaufania klientów.

Ale: Nie obiecuję, czego nie może zapewnić

Twój klient może chcieć, aby wykonywać zadania nie można wykonać lub ramy czasowe może powodować nerwowe.
Artykuł dzięki: