Zarządzanie oczekiwaniami klienta
Zarządzanie oczekiwań klienta jest krytyczna umiejętność dostarczania dobrej jakości pracy, co ty i twoi klienci są zadowoleni z. Oczekiwania klienta wiążą się bezpośrednio na poziom satysfakcji klienta otrzyma od swojej pracy.
Jeśli klient wydaje się być niezadowolony, najlepszym miejscem do rozpoczęcia przy poszukiwaniu przyczyn, jeśli wydajność jest świetny, jest na poziomie klienta w oczekiwaniu na początku projektu.strop filigran Zdarza się, że nawet najlepsi konsultanci zarządzania stają się tak pochłonięty własnymi procesami roboczymi, że tracą z oczu oczekiwań klient posiada do pracy konsultanta.
Jakie są oczekiwania klienta?
Klucz jest zadawanie pytań. Na przykład, jeśli klient zatrudnił swoją doradztwo, aby pomóc rozwijać swoją działalność, zadawać pytania o to: "Ile wzrostu?" "Przez jaki okres czasu chcesz się rozwijać?" "Co to jest realne procent wzrostu?" Zadając pytania, możesz pomóc zrozumieć wyraźne oczekiwania klienta.
Jednak klient nie zawsze może zwerbalizować swoje oczekiwania. Są ukryte oczekiwania-te oczekiwania klient jest posiadaczem, nie informując cię. Oczekiwania te oparte są na kilku rzeczach:
standardy i kulturę organizacji klienta
Standardy przemysłowe i jakości benchmarki
Twoja osobista reputacja, a twojej firmie konsultingowej
Przegubu czego oczekuje

Aby zrozumieć ukryte oczekiwania, postawić się w buty swojego klienta. Gdy w zależności od usług cudzej, co chcesz? Pozycje na tej liście mogą obejmować:
Poszanowanie
Komunikacja
Informacje zwrotne
Uczciwość
Profesjonalizm
Empatia
Aktywne słuchanie
Podążaj przez
Gdy coś idzie na opak, a klient jest niezadowolony, że ważne jest, aby usiąść, postawić się w buty swojego klienta, i zadać sobie pytanie, co chcesz, jeśli były na końcu odbiorczym swoich usług.
Artykuł dzięki: