doradztwo prawne dla firm

Cokolwiek robisz, nie obiecują rzeczy, których nie można zrealizować. W ten sposób zrujnować reputację. Będąc szczery ze swoim klientem, będzie budować reputację wiarygodności i uczciwości, które będą długo przeżyje rozczarowania czuł się nierealistyczne oczekiwania.

Zapobieganie

W końcowej nocie, ważne jest, aby mieć pewność, że zarówno ty, jak i klient są na tej samej stronie, jeśli chodzi o ich oczekiwania. Należy sprawdzić i dokładnie sprawdzić, aby upewnić się, że żadne drobne nieporozumienie staje na drodze do sukcesu projektu. Nie wolno dokonywać żadnych założeń. Jeśli rozmawiać przez telefon w celu omówienia konkretnego problemu klienta, skontaktujemy się http://harmoniasmakow.pl/nori-algi z wiadomości e-mail przekształcenie główne punkty rozmowy. Jeśli zostały komunikowania się za pośrednictwem poczty elektronicznej, przekształca komunikację własnymi słowami, aby upewnić się rozumieć prawo. Następnie przekształca go jeszcze raz. Lepiej jest zbędna w przekształcając oczekiwania swojego klienta niż przeprasza za błąd nieporozumienia napędzane.

Raj Modi, założyciel StrategyExpert.com – zasób online dla strategii i Consulting Tools, wskazówki i porady

Artykuł dzięki: http://www.mediatorzy.waw.pl