rozwoj biznesu internetowego

rozwoj biznesu internetowego

6. Nie mogę obiecać, że wynik. (Ale mogę obiecać ci coś).

Znaczenie tego, co mówimy, jest określony przez słowa, które podkreślamy, i jakich słów underplay a jeśli nie mogę obiecać, że ktoś cena, można mu powiedzieć: „Nie mogę obiecać, że WYNIK”, a słuchacz może nadal czuć się dobrze w sytuacji, zwłaszcza jeśli zaraz za czymś innym, że można obiecać.

rozwoj biznesu internetowego

Sara Paine to technologia niezależny i B2B specjalista public relations, założyciel i szef Verona PR, który mieszka i pracuje w Londynie i Kent.

rozwoj biznesu internetowego

Każdy, kto pracuje w technologii PR będzie ją znam, od niej 20 lat „public relations i marketingu doświadczeń w kilku głównych agencji, a jako oficer relacji prasowych z kilkoma ministrami. Ona znana jest jej znajomość branży i zdolność do utrzymania się na szczycie trendów rynkowych, a przez ostatnie siedem lat, nadal wygrać szerokie zainteresowanie mediów i identyfikacji nowych możliwości biznesowych dla klientów, którzy cenią sobie jej zdolność do wspierania ich celów biznesowych.

Pracując zarówno po stronie klienta i agencji, wie, że klienci chcą PR, która sprzedaje i wpływów, a nie twórcze koncepcje, które wygrywają nagrody.

Artykuł dzięki: pozycjonowaniekutno.pl