doradztwo dla firm transportowych Oni wiedzieli, że pod warunkiem swobody przepływu osób i produktów, w tym roli, jaką byłaby nieustannie szukał bardziej skutecznych sposobów, aby zapewnić tę usługę. Zamiast tego powiedział, że własność koleje – płytkiej studni.

Jeśli możesz dowiedzieć się, kim jesteś jako firma i dlaczego robisz to, co robisz, to można przekroczyć wzloty i upadki rynku. Można przetrwać suszę. Będziesz pozostają istotne i uniknąć jazdy na tendencję do ziemi. Apple pozostały istotne właśnie dlatego, że nie trzymają się swojej pierwotnej tożsamości jako firmy komputerowej. Jabłko zobaczył, że może to wpłynąć na styl życia ludzi cyfrowo. Który otworzył drzwi do muzyki, filmów, podcastów, edycji i mnóstwo nowych możliwości. Porównaj to do bramki Computers. Co zrobić, jeśli brama nie widział siebie jako prawdziwa „brama”? Wtedy być może zrobili podobne zmiany w ich działalności. Zamiast tego są one w dużej mierze postrzegane jako firmy komputerowej. A gdy się przywiązany do produktu vs. koncepcji, stajesz się towarem. Można powiedzieć koleje?

Spójrz na swojej firmie. Kim jesteś? Dlaczego robisz to, co robisz? Jaka jest Twoja prawdziwa korzyść dla klienta? To edu-forma nie w samej usługi lub produktu, który zapewni – który podlega ciągłym zmianom. Prawda, kim jesteś i dlaczego robisz to, co robisz, jest o wiele głębiej. Gdy prześledzić pełni z powrotem, będzie to prowadzić do niematerialnej koncepcji, które mogą transcendentnych konkretnych produktów i usług. Wyjąć psychicznego łopatę i spędzić kilka dni kopania głębiej. Być może po prostu odkryć nowe, świeże źródło pomysłów, inspiracji i wpływów.

Artykuł dzięki: pozycjonowanierumia.pl