szanse rozwoju biznesu leasingowego

szanse rozwoju biznesu leasingowego

Dig Deeper Well – jak wykorzystać moc swojego wizerunku

Wielu właścicieli firm szczerze wierzą, że rozumieją ich markę firmy. Mogą go opisać ilościowo go i wyjaśnić swoje miejsce na rynku. Mogą opowiadać historię firmy oraz osiągnięć i szczegółowość przyszłe plany i cele. Są wszystkie niezbędne elementy służące do komunikacji przesłanie marki danej firmy, ale są też te najbardziej powierzchowne. Te atrybuty opisowe mówią nam o tym, co robi firma, ale nie to, kto jest firma. Prawdziwa siła marki nie pochodzi od tego, co, gdzie, kiedy i jak. Pochodzi od „kto” i „dlaczego”.

szanse rozwoju biznesu leasingowego

Pomyśl o tym przez chwilę. Prawie każda organizacja może przytoczyć to, co robią, gdzie ich biura znajdują się, kiedy zaczęli i jak robią to, co robią. Tak samo jest w nauce i wielu innych dziedzinach. Eksperci wyjaśniają, jak to wszystko działa, ale dlaczego nie działają. Prawdziwy wysiłek, prawdziwy pot i łzy, pochodzi od kopania głębiej pod powierzchnię i zadawanie trudnych pytań … „kim jesteśmy jako firma i dlaczego robimy to, co robimy?”

To ćwiczenie wymaga uczciwość, refleksji i duszę wyszukaniu strony tych przywództwa. Może dlatego Henry Ford powiedział: „Myślenie jest najtrudniejsza praca nie ma, co jest prawdopodobnie powodem, dla którego tak mało angażują się w nim.” To ćwiczenie może wydawać się włoskami do przecinania, ale wyniki mogą być głębokie. Pierwsi właściciele branży kolejowej uznaje się niezwyciężeni, ponieważ własność koleje. Mogli opisać swoją działalność w bardzo specyficznych warunkach, w tym mile toru, liczby wagonów, roczne przychody. Ale ci bogaci właściciele http://www.kogainw.pl/oferta/ firm ostatecznie załamał się, bo nigdy nie zrozumiał, kim byli … dostawcy mobilności. W tym szerszym, bardziej ekspansywnej zdaniem, byłyby one w sposób naturalny rozwinęła swoją działalność w samochodach, a następnie płaszczyznach.
Artykuł dzięki: